onsdag 11. februar 2009

aking og shopping

Travelt!
Etter at det første travle var over idag tidlig, så hadde vi akedag i nærheten av der søster bor. Sammen med søster og ungene (11 mnd og snart 4 år) + en venninne og ungene (2 mnd og snart 3 år).
Småene fikk sitte/sove i vognene mens de tre store aka, spiste kjeks/drakk kakao og klatra på steiner.

"Sånn, når jeg teller til tre så snur alle seg bort fra kamera, ok?"
Kjempegreier.


Verdens beste akebakke! Søster og hennes store øverst, venninne og hennes store + min store nederst.
Hadde bare mobilkamera, derfor litt muggen kvalitet på bildene.

I ettermiddag har vi vert på handlings. Fant HH-jakke til storebror på supersalg (selv om snørrhvalpen i kassa prøvde å lure meg). Før: 499 , - NÅ: 199 , - HOI!!

Den passer forhåpentligvis neste år.



Forgodttilåværesant-salg hos Exit. Desse tre plaggene for 99 , -
(til lillesøster alt sammen)

Blodsukkeret var på bånn hos hele familien etter en stund, så vi spiste en pizza som smakte parfyme. Det gjorde ingenting. Vi kunne spist naboens hund der og da.
For å få ungene ned fra taklampene inne på spisestedet stakk jeg bort på Ringo og kjøpte slike perler:

Desverre hadde ikke de "høyeste" igjen. Desse er flatere og vanskeligere å få grep om, men de funker. Skal dog lete videre etter den andre typen. Kjempekjekke!
Det siste jeg røska med meg var litt chipboards og ark fra Panduro. Fin fangst. Ubrukelig trøtte unger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar