mandag 19. januar 2009

Siv Jensen

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å skrive dette innlegget, men jeg klarer bare ikke la være.
Hva ER det med Siv Jensen? Hvorfor har hun ingen mann? Har hun noensinne hatt en? Vil hun ha en?
Jeg kan tenke meg tre grunner til at hun er singel:

1. Ingen tør være sammen med henne. Hun virker jo livsfarlig!
2. Hun er lesbisk
3. Hun har ikke tid til å være sammen med noen (pisspreik)

La oss ta utgangspunkt i alternativ 2. Hun er lesbisk, men hvorfor har hun ingen dame?
- De vil ikke stå frem i frykt for å bli steinet e.l
- Det er ingen som tør være sammen med henne.

Hun er jo sikkert snill som et lam...

(Kan man få noe slags straff for et slikt innlegg som dette? Typ samfunsstjeneste? Lage snitter og koke kaffe til regjeringsmøter f.eks?
Tiden vil vise. Jeg venter spent i mellomtiden, med døra låst og gardinene trukket for).

2 kommentarer:

  1. haha, du hadde sikkert fått straff på ed - men her i blogspotverdenen er ting rimelig fritt :)

    SvarSlett
  2. Nei det er jaggu en viss forskjell! Men jeg liker meg på ED også, i privaten :)

    SvarSlett