onsdag 7. januar 2009

Oppdatering - julebukker

Det ordna seg med julebukkene likevel.

Akkurat da jeg hadde slukket ned hele huset og låst dører så kommer første pulja.
DINGDOOOONG (hvordan kobler man ut ringeklokka egentlig?)
Jeg lot som ingenting og avleda storebror på beste vis med et dataspill.

Men så banker det på...terrassedøra..ajaj. Jeg var ferska, og måtte pent åpne.
Men jaggu var det ikke søstera mi som kom med julebukkgodis!! Ryktet hadde gått helt ned til henne om at slikt var mangelvare her. Flaks.






Så da åpnet jeg hoveddøra, fikk høre et halvt vers av Sankta Lucia, og fôra igl..jeg mener ungene med smurfedrops.


Den hvite er tantejenta mi :)



Til tross for at vi bor øde så hadde vi 15 bukker her. Jeg noterer meg det som ny rekord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar