fredag 30. januar 2009

Nål og tråd


I morgen skal vi feire pappa sin 70-årsdag.
Ca halve slekten er sjuke, men igjen; ibux fikser mer enn dere tror folkens!
Velvel, i anledning festen så er det påkrevd kjole eller skjørt.
Jeg har bare en kjole, og kanskje to skjørt...
Jeg vil gjerne ha kjolen, men den må fikses. En pynteknapp har falt av og ene stroppen har løsnet (superkvalitet fra Vero Moda, eller var det Only?).
Selv om jeg ikke er noe håndarbeidsmenneske så ordner jeg selvsagt sånt småtteri som det der.
Jeg har masser av sort sytråd. Sikkert to sånne...sneller tror jeg det heter. Og jeg HADDE en synål! Mamma har jo utstyrt meg med slike nødvendigheter! Men hvor er den egentlig? Ikke i syskrinet og ikke i roteskuffen. Da er det ingen vits i å lete mer, nåla i høystakken (eller nåla i horehuset blir det vel mer her).
Vi får kjøpe.
Dersom jge klarer å tenke ut hvor de selger slikt.
På nålebutikken? Haha..uh. Husfliden blir nok bra, dersom de har åpent.
Ellers bærer det vel ned til mamma. Som vanlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar