fredag 23. januar 2009

Ingen Aune Sand, nei.

Idag har vi vert på spasertur til sjøen. Jeg tenkte vi skulle samle skjell og ta med hjem.
Jeg hadde også en romantisk forestilling om meg og storebror som laget nydelige skjellbilder som vi så malte og lakket.
"Sjå her, her e et skjell! Ska me ta da med heim?"
"NEI, plopsa i sjøen"
Plops.
Borte.
"Sjå her e endo et. Blåskjell. Det kan me putta i boksen og ta med h.."
"Neiiii, plopsaaa!"


Plopse og plaske. Min sønn er sannsynligvis ikke så kunstnerisk av seg. Det er helt ok. Jeg håper han får seg et maskulint yrke i fremtiden ;)


Jada, her er vi glade bare vi finner en smokk i det hele tatt. Fargen betyr mindre.




En liten stripejente som leser Mummibok mens vi venter på at pappa skal komme hjem fra jobb.
(Det er kaldt her inne idag, men man MÅ ikke ha lue. Den er på fordi vi skal på handletur).

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett