lørdag 31. januar 2009

I siste liten

Nå har jeg og ungene akkurat vert nede hos mamma og levert en kakebeholder og et kakefat som jeg har...uhm..tatt vare på for henne en stund.
Hun holdt på med forberedelser til kveldens 70-årsfest, og for å si det slik: det et ikke sikkert at det blir kake i kveld. (Aaah, den ble ikke stekt, går det eller går det ikke?? hmm..mumlemumle)
Alt som vanlig altså.
Hun presset meg også til å prøve en kjole fra 60-tallet. Den kunne hun faktisk legge opp til meg viss jeg ville bruke den i kveld.
Hun tror hun har all tid i verden. Og p.g.a nettopp slike ting kommer hun ALLTID for sent til absolutt alt hun skal på.
Lurer på om hun rekker festen i kveld..

Jeg har forresten sydd i knappen, men de sabla stroppene fester jeg med sikkerhetsnåler tenker jeg. Får være måte på håndarbeid.


Vi fikk også henta vogna vår som mamma og pappa har måttet drasses med i snart en uke.

Storebror er ikke så rent lite stolt her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar