tirsdag 6. januar 2009

(G)andeby

Dette er ikke akkurat en Fetter Anton-dag.Det er knapt nok en Donald-dag.

For det første har jeg tidenes tannverk, og 1400 mg vanlig smertestillende + en paralgin forte har IKKE fått faenskapet til å kapitulere! Himmel!Og så er det julebukkdag i dag. Altså bare til å handle inn snop. Men så virket ikke Visa-kortet mitt! Død og forbannelse over Sparebank1!!! Jeg rakk dermed ikke fikse noe godis. (Nei, vi har ikke noe ”liggende i skapet”. Ingenting får ligge mer enn noen timer her i huset).Og, sånn bare for å gjøre det hele fullkomment så stod døra på vidt gap da vi kom hjem. Jeg gidder ikke komme innpå hvorfor, men det var mer enn frustrerende å jage pingviner rundt i hele stua!
!!£&@!

Men selvsagt er man ikke rådløs. Bevares.
Jeg tenker å ordne opp i problemene på en voksen og moden måte. Så nå har jeg:
Slukket lyset i nesten hele huset og låst ytterdøra så bukkene tror vi er borte.
Fått fyr i ovnen (vi kan være bortreist selv om det ryker fra pipa eller?)
Lagt frem enda en paralgin forte, så får vi se om jeg tar den eller ei. Det kommer an på desperasjonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar