lørdag 31. januar 2009

Før fuglene

Å fytterakkeren. Ungene sto opp 07.40 idag. Der har man igjen for å legge dem tidlig.
Men jeg setter så stor pris på å ha litt kveld at jeg legger dem sjelden etter 20.00 for tiden.

Egentlig er vi invitert med på skogstur idag, men H kommer snart igjen fra nattjobb og da orker nok ikke han bli med. Det er han som er sjåfør, men venninna mi har tilbydd seg å kjøre bilen vår.
Jeg vet ikke. Jeg har det *litt* for travelt idag. Har enda ikke sydd kjolen, eller øvd på diktet vi har skrevet til pappa. Og siden vi får barnevakt så bør huset være tipptopp, og ikke horehus som nå. Vet jo aldri hvor sånne barnevakter kan finne på å kikke..
Vaskerommet får dog være som det er.




2 kommentarer:

  1. Hah! Når dei er hos meg så våknar dei ikkje før ni! Supertanteevy!

    SvarSlett