mandag 5. januar 2009

Ego

Så var det meg da.
81-modell, brunette (en del av håret ble svidd av i en Poly blonde spray-ulykke, derfor går det mye i lue og hårbånd til det har vokst seg til anstendig lengde igjen), samboer, mamma, førskolelærerstudent (siste semester nå!), useriøs, umoden og moden på samme tid? Jeg er ihvertfall modnere enn samboeren min (som er 66-mod). Haha.

Liker godt å tilbringe tid for meg selv, noe som sjelden skjer lenger (les: unger).
Dersom jeg får en ledig stund så sitter jeg her og glor i pc`en, eller kanskje jeg scrapper litt. Eller leser en overfladisk bok a la "shopaholic".
Dersom jeg har en ledig stund, men er rastløs, går jeg meg en tur. Eller sykler en mil på ergometersykkelen mens jeg ser "Mamma Mia" for n`te gang.
Jeg liker også turer i skog og mark. Helt sant. Jeg har bildebeviser.

Men hovedbeskjeftigelsen er nå engang å være mamma. Og det varer vel en 15-20 år til.
Eller egentlig varer det vel evig....

3 kommentarer:

  1. Fyrste kommentar. På nynorsk;-) Gratulera me blogg. Blir flott! Hels småtrollo te "tante".

    SvarSlett
  2. Grattis grattis med ny blogg!!

    & TUSEN tack för din kommentar, jag husker Meja ;D

    Lurer på om jag har dig från forums världen också?? NM eller vogndilla, kan det stemme?

    Klemmer & lycka till med bloggingen

    SvarSlett
  3. Takktakk begge to!

    Sessan: Hm, jeg har hengt litt på vogndilla og NM, men der var jeg Mia24 og Mia81 ;)

    SvarSlett