lørdag 10. januar 2009

Dobbeltgjenger

Nå var vi lei av å glo i eggeskallhvite vegger her, så vi trossa vær og vind og gikk oss en tur.
Storebror ville gå selv, men siden man aldri vet hvordan humøret svinger der så tok jeg for sikkerhetsskyld tvillingvogna.
Planen var å leke i dammer. Men da måtte vi ha med gravemaskin fikk jeg beskjed om.
Jaha.
"den ligger hos bestemor", sa jeg.
"Me må henta an", var beskjeden jeg fikk da.
Så juniorsjefen ringte bestemor (som selvsagt nettopp hadde krøket seg utav senga, klokka var faktisk ikke mer enn 10.30)
: "hei bestemor, blablablalitlegravemaskinenblablbla. Greit daaaa".




























Litt lenger borte traff vi en unge som lignet veldig på min. Men det var det selvsagt ikke. Unger er så like..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar