torsdag 29. januar 2009

Australia


Hva er det Handy Manny er så misfornøyd med???
Mangel på kvinnfolk?
Ikke fått tildelt midler fra krisepakke?
Og heter han Handy Manny eller Handy Mandy? Mandy er vel et jentenavn?
Akk. Alle desse store spørsmålene.

H jobbet seint i går, så storebror fikk ikke sett ham hele dagen. Det ble overtid i kveld igjen, så nå har jeg bestemt at storebror skal få være seint oppe. I den anledning baker vi muffins og laster ned...HOST..jeg mener mmmhmm KJØPER vi "Oppdrag Nemo".
Men nå har jeg brent den ut (ok, jeg kommer meg ikke utav denne her) to ganger, og begge gangene ble det engelsk tale! Sabla irriterende!
Men jeg har bestemt meg for at filmen skal sees, og kanskje storebror ikke er så nøye på språket.
Det som er så kult med Nemo er at den ruta faren hans svømmer ned, har jeg og venninna mi busset opp! Østkysten av Australia :D
Så jeg kikker meg rundt etter kjente steder i filmen, og ler meg ihjel av Dori.


Operahuset og hele pakka.

2 kommentarer:

  1. Nej hon vet inte vem som är vem och hon är sååå envis!!
    Om jag säger
    "Nej, det där är inte Enya, det är Tuva"
    så säger hon
    "Enya"
    och så säger jag
    "Nej, Tuva!"
    sen säger hon
    "Enya"
    och jag säger en gång till
    "Nej, det är Tuva!"
    sen blir hon arg och skriker "ENYAAAAAA"

    Hihi! Kram :-)

    SvarSlett